pondělí 26. června 2017

Jídelníček 20.6.2017

Snídaně: jahodový milkshake s kokosovým mlékem
Oběd: bezlepkové těstoviny s panenkou a cuketou
Svačina: mozzarella
Večeře: kuřecí prso se zeleninovým salátem

Tekutiny: 4l vody
Pohyb: 5,5 km in-line, 30 minut workout





Tak jsem konečně projela nové inliny! 12 let jsem na nich nestála, takže mám upřímnou radost, že jsem se nezabila a ještě zvládla najezdit alespoň 5,5 km! Co se týče jídelníčku jsem poměrně spokojená a můžu vám říct že nic lepšího než kokosové mléko, které jsem zkoušela poprvé, jsem snad nikdy neměla!

Na začátku týdne jsem si stanovila cíl, kterého chci do konce týdne, tedy do neděle 25.6. dosáhnout. Jak se mi dařilo a jak jsem dopadla si můžete přečíst v dalším článku! 

1 komentář:

  1. Já jsem letos brusle ještě nevytáhla :/ už se na to chystám snad měsíc, teď už bych fakt měla!! :D :)

    OdpovědětVymazat