pondělí 26. června 2017

1. TÝDEN

Ahoj všichni! 

Dovolte mi lehce zhodnotit uplynulý týden, moje úspěchy či neúspěchy a tak dále. Na začátku týdne jsem si určila cíl, kterého bych do neděla chtěla dosáhnout. Konkrétně to byl pokles váhy z 63,9 kg na 62,5 kg. Vzhledem k tomu, že mě čekal čvrtek, pátek a sobota od rána do noci na place v práci, věděla jsem, že to bude oříšek. Když k tomu přidáte nedělního rodinnou oslavu, zní to téměř nemožně.

Nicméně jsem se nevzdala, do práce si připravila krabičky a musím říct, že se mi v práci podařilo ani jednou neujet! Přiznávám, po večerech jsem si k uzávěrce dala vinný střik, ale čert to vem, lepší, než rum s colou, žejo!

Co se týče oslavy, ochutnala jsem malý kousek dortu a jinak se celý den držela jen masa, zeleniny a sýru halloumi. Když jsem dnes ráno stoupla na váhu, ukazovala "krásných" 62,4 kg tudíž za mě jednoznačně úkol splněn! Půjdu ho dnes lehce oslavit obědem (nemůžu se dočkat salátu s kozím sýrem!!), bazénem a relaxem v sauně!

Mimochodem, nezapomeňte mě podpořit na INSTAGRAMU!

4 komentáře:

  1. Tak to je super... takové pokroky člověka hned více nakopnou :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jeee, to je skvělé! Moc gratuluju!! :)) Je super i to, že jsi si dala i něco nezdravého, ale jen maličko a pak ses zase držela.. :) Já většinou nezvládnu ochutnat jen trošku!! :D :D
    Tak držím i nadále palce. Jídlo vypadá super. :)

    OdpovědětVymazat
  3. To je paráda! Držím ti moc palce v pokračování. Hlavní je začít a pak nepolevit při první příležitosti. :) Jen tak dál!

    OdpovědětVymazat