pátek 6. listopadu 2015

FAT, THIN or FIT?

Zdravíčko,

vím, že jsem se od léta opět neozvala. Nemám čas, sílu, nervy, vůli, nic. Začnu jíst, cvičit, držim měsíc, vidim výsledky, jsem spokojená pak najednou čau. Pizza, brambůrky a už se vezu. A pracně sedřený 4 kila jsou zase nahoře, svaly nikde a špíčky zpátky ...

Pak přijde druhý období. Jmenuje se "jsem zase tlustá jako prase". Většinou si uvědomím, že takhle už to dál nejde, začnu znovu s jídelníčkem, cvičením a po týdnu se dostanu do druhého extrému kdy skoro nejím. Ani ne nějak úmyslně, spíš už to je tak nějak zautomatizovaný ..

No a konečně se dostáváme ke třetí fázi, do které jsem se dostala právě teď a ta jmenuje "vždyť chceš bejt sakra fit a ne vyhublá". No, a to se opravdu začnu zase snažim, držím jídelníček, cvičím, jsou vidět výsledky ...Ahh, taky jste si všimli jak krásně jsme navázali na začátek článku? ...

Nicméně tentokrát bych to opravdu chtěla jinak. Pomůžete mi?

6 komentářů:

  1. Jo, to znám, mám to stejně. Teď jsem ve fázi - jsem tlustá jako prase. Třetí den se držím a už teď se cítím líp, tak snad to bude ok. Drž se, to zmákneš, všechno je to v hlavě! :-*

    OdpovědětVymazat
  2. To znááám. Já to hlásám furt že nejtěžší je zůstan taková, jaká chceš být. Udržet si figuru je náročný, zhubnout, to je půl bídy.

    OdpovědětVymazat
  3. taky jsem mela ten problem vydrzet, ale chce to se zaprit a zmenit to naporad, jinak to nejde :)ja to mam treba tak ze pres tyden cvicim o vikend mam volno a dopreju si i ten popcorn nebo bramburky. obcas cokolada. proste s mirou. drzim palce! rada bych klidne spratelila...

    OdpovědětVymazat
  4. Prajem ti veľa šťastia. Základ sú sacharidy z ovocia (hlavne banány), ktoré ale treba využiť v akomkoľvek športe, ktorý ťa baví. Čo najmenej tukov (živočíšne výrobky) a hlavne si treba sledovať príjem kalorii, aby toho nebolo málo a nedostala si sa do jojo efektu, ktorý popisuješ :) Kika – Blog for smile

    OdpovědětVymazat
  5. mám to úplně stejně, taky se u mě střídají tyto tři období :(

    OdpovědětVymazat
  6. Ja plánujem urobiť podobné články cez leto, keď mi skončí skúškové a plne sa tomu budem môcť venovať. Podeliť sa o moje skúsenosti a tak! ❀

    ❀ Blog de la Licorne ❀

    OdpovědětVymazat