sobota 6. června 2015

Tvarohová buchta s jahodami

Zdravím! 

Dnes tu pro vás mám po dlouhé době zase nějaký ten receptík. Dnes na něco sladkého - konkrétně na tvarohovou buchtu s jahodami. 


Budete potřebovat:

• 1 vaničku odtučněného tvarohu
• 1 banán 
• 1 lžíci medu
• 40g ovesných vloček 
• jahody 

Banán rozmačkáme a smícháme se všemi ostatními surovinami. Jahody nakrájíme a rozložíme na vrch. Pečeme na 170 stupňů asi 35 minut.


6 komentářů:

  1. Pane jo, ukládám do oblíbeným, vypadá božsky!

    OdpovědětVymazat
  2. no to je super recept :) určitě ho zkusím, ale momentálně mám skoro vyžranou ledničku :D

    OdpovědětVymazat
  3. procházela jsem starší blogy proana, když jsem dřív blogovala, a jsem moc ráda, že jsi stále aktivní bloggerka! :) máš to tady moc pěkný! :))
    já si taky začínám na novém blogu, jinak takové recepty miluju! :)) vypadá to, upřímně, moc lákavě! :3 :D :))

    OdpovědětVymazat
  4. To vypada bezvadne dietne!!!! Zkusim !!! Rada spratelim ale na blogspotu je to o dost slozitejsi, nechces prejit na blog??

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá krásně, jahod máme hodně, tak buchtu určitě vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat