středa 24. června 2015

Try It Diferent Way: Capoeira

Ahoj dámy!

Také rády cvičíte, ale už vás unavuje stereotypní běh a domácí workout/posilovna? Tak právě pro vás tu mám sérii článků s názvem Try It Diferent Way! Každý týden vám představím jeden ne příliš tradiční druh cvičení, který jsem sama zkusila a ráda bych ho doporučila dál! Tuto sérii bych ráda začal svou milovanou C A P O E I R O U - brazilským bojovým uměním, kterému se věnuje už šestým rokem.
Zdroj

Jak jsem již zmínila, jedná se o brazilské bojové umění s prvky tance, do kterého je zakomponována i hudba. Nebudu vám tu zatěžovat hlavy historií, raději bych se dostala k samotné podstatě capoeiry a vysvětlila, proč právě capoeira by měla být tím správným cvičením. které byste měli zařadit do svých workoutů!

Nejvíce posilovanou částí těla během tréninků je díky pozicím, které je potřeba dodržovat, zadek a stehna. Po každém tréninku objevím několik svalů o kterých jsem ani netušila, že je mám. - haha - Zabrat ale dáte i rukoum, to zejména díky různým akrobatickým prvkům, ale také díky tomu, že je musíte stále udržovat před svým obličejem. A zkuste si mít hodinu v kuse roce nahoře. Capoeira taky skvěle vyřeší váš problém, zda posilovat, nebo si dát kardio. Skvěle totiž kombinuje oboje!

Tento sport určitě doporučuji, v celé ČR existuje velké množství klubů a capoeira už je dnes rozšířena téměř po celém území, takže by neměl být problém najít klub co nejblíže k vám! Naše skupina, VEM CAMARA CAPOEIRA, má své kluby v mnoha českých městech, např. v Liberci, Jablonci nad Nisou, Mladé Boleslavi, Praze, ale i Olomouci, Opavě a mnoha dalších!

Zkoušeli jste někdy capoeiru, nebo o ní alespoň slyšeli? Navnadil vás článek tento netradiční sport vyzkoušet? Pište do komentářů!



 

3 komentáře:

  1. Vypadá to zajímavě :)

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tohle vypadá opravdu dobře. Já momentálně pořád hledám něco, co mě bude vážně bavit :)

    OdpovědětVymazat
  3. o capoeiře jsem slyšela, ale nezkoušela jsem jí nikdy a asi ani nezkusím, nejsem moc tanečně nadaný člověk :D

    OdpovědětVymazat