úterý 9. června 2015

Top 3 workouts - Když nemáte čas

Ahoj! 


Po dlouhé době mého nudného nicnedělání jsem se opět pustila do cvičení a opět se k vám vracím se sérií článků TOP 3 WORKOUTS! První z této série se týkal workoutů na břicho - Top 3 workouts - ABS. Dnes bych vám ráda představila mé 3 nejoblíbenější krátké workouty. Můžete si je zacvičit když spěcháte do školy, do práce, nebo kamkoli jinam.




1. HOW TO LOSE BELLY FAT: 5 MINUTE ABS - XHIT DAILY

Jeden z mých nejoblíbenějších rychlo-workoutů! Během 5minut skvěle procvičíte celé břicho a je to účinnější než leckterý půl hodinový workout. Často ho cvičím i když čas mám a zkombinuji ho s nějakými dalšími kratšími abs workouty (Např. 8 minute abs od Casey Ho).  Nezbývá mi než doporučit! 
2. 5 MINUTE TONED ARMS - BLOGILATES

Trvalo mi poměrně dlouho, než se mi povedlo najít pro mě perfektní workout na ruce. Jako vždy mě nezklamala Casey Ho (Blogilates), která natočila opět velmi krátké, pouze 5 minutové video s účinným workoutem na ruce který vám zaručeně dá zabrat

3. 5 MINUTE BEAUTIFUL BOOTY - BLOGILATES

A opět tady máme mojí velmi oblíbenou Casey Ho s jejím 5 minutovým workoutem na zadek. Stejně jako ty předchozí vám i přes svou krátkou dobu dá pořádně zabrat a budete-li ho praktikovat každý den, určitě se dočkáte výsledku!

Upřímně vám řeknu, že vybrat pouze 3 krátké workouty pro mě byl téměř nadlidský úkol, protože jich znám velikou spoustu a všechny jsou skvělé! Doufám, že vám můj "soupis" alespoň trochu pomůže v časově vytížených dnech. 

A jaké krátké workouty jsou vaše nejoblíbenější? 


9 komentářů:

  1. super typy, já jsem hrozná, já si vybírám moc dlouho u všeho, blogilates jsem už zkoušela, ale je to docela náročnné, ty 5-ti minuté videa od ní ještě zvládám, pak si dám pauzu a jedu znovu nebo něco jiného, ale jinak to nedávám ty její 20-ti minutovky to je přehnané cvičení :D je dobrá prostě. Ale už toho zvládám dost, jen ten jeden samý cvik u jednoho videa dělala třeba 2 minuty, to jsem u něčeho umírala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že Casey se s tím úplně nemaže :D Ale opakování v tomhle případě dost pomáhá a po týdnu už se to většinou dá zvládnout celé (celkem) v pohodě ))

      Vymazat
  2. Já si je občas dám, ale až po normálním cvičení. Mě tohle prostě za ten den nestačí, i když nemám čas :D klidně budu cvičit o půlnoci :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je většinou kombinuju s něčím delším no :) Ale když člověk odchází z domu v 7 ráno a vrací se kolem 1 tak je za tyhle rychlovky rád :D

      Vymazat
  3. no jako já a pohyb :D já mám ráda běhání nebo tak, ale v tomto dešti tedy fakt ne :D to budu doma čučet na filmy raději než abych se namáhala, ale děkuju ti za pochvalu, u Kayly jsem spálila dost, asi 480 Kcal, mám sporttester, teď jsem za něj ráda, vím vše u každého pohybu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak sporttester ti závidím, taky by se mi docela hodil :(

      Vymazat
  4. Hej parádní, zítra zrovna budu spěchat na autobus do školy :D
    Táák to vyzkouším :D

    OdpovědětVymazat
  5. sice u Cassey většinou cvičím celý den v kalendáři, ale když vidím, že je video krátké má to na mě pozitivní efekt - vždycky mám radost a přijde mi, že se i víc snažím :D dlouhá většinou nesnášim, ještě předtím než vůbec začnu :D

    OdpovědětVymazat
  6. Něco takového jsem přesně hledala, super článek :)
    BayaChick

    OdpovědětVymazat