neděle 7. června 2015

Progres || 60 kg

Krásnou neděli! 

Léto už je pomalu v plném proudu, opalovačky u bazénu začínají být aktuální a já jsem stále ještě daleko od své postavy do plavek -.- Nicméně jsem se už dostala alespoň na pomyslnou hranici - 60 kg. Váhový úbytek zatím není tak rapidní, ale do konce června bych chtěla zvládnout alespoň 57 - 58kg :/



Do teď jsem cvičila opravdu málo, což je nejspíš na čase změnit. Potřebuju se zbavit tuku na stehnech, zpevnit břicho, o rukou ani nemluvě. Věřím tomu, že na začátku července bych mohla být alespoň tam, kde jsem byla v září 2014 ...


Za 2 týdny mám v plánu přidat svůj další progres, doufám, že už mnohem lepší a viditelnější! 

5 komentářů:

  1. téda! :O vypadáš úžasně! :))
    kolik měříš? Podle mě máš super postavu! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Jé... vždyt máš pěknou postavičku:) stačí malinko a bude to eňo ňůňo ♥ :D :-)

    OdpovědětVymazat
  3. a děkuji za potěšující komentář ♥

    OdpovědětVymazat
  4. tuk kde? :D mas supr postavu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj . Chtěl sem ti jenom říct abys rozhodně neblbnula a tohle si třeba držela . máš tu krásnou figuru , na které není co zkazit . nikdo se nechce drhnout o kosti , sám jsem spadl do Anorexie a je to děs a bída , těžko se z toho dostává . Sluší ti to nic dolu už

    OdpovědětVymazat