sobota 27. června 2015

My food |0.2|

Zdravím! 

Opět tu pro vás mám nějakou tu inspiraci z mých talířů. Budete-li mít zájem o jakýkoliv recept, napište si o něj do komentářů! V blízké době také můžete očekávat další díl série článků MY FAVORITE HEALTHY APP a TOP 3 WORKOUTS !

Mimo jiné bych se také ráda pochlubila dalším "překročeným" mezníkem - dostala jsem svou váhu pod 60kg! Zatím jen lehce, mám nějakých 59,6 ... Ale i to je pro mě úspěch a motivace k tomu, abych pokračovala v této cestě! 
Krupicová kaše s hořkým kakaem, domácími jahodami a rybízem 

Tvarohovo-banánové muffiny s nektarinkou 
Broskovový fresh k svačině
Cuketa zapečená se sýrem a rajčaty, volské oko


Celozrnné těstoviny s cuketou, rajčaty a kuřecím masem

Dopolední svačina a la jahodová voda

Volské oko s ředkvičkou a okurkou 

A jaká jsou vaše oblíbená jídla?

  

13 komentářů:

  1. Děkuji ,jsem ráda že se ti můj outfit líbí. Ale tu košili bohužel prodávám :D tak jestli by jsi měla zájem: http://www.vinted.cz/zeny/kosile/8776426-velmi-pekna-kosile-s-gatu

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělá jídla :) teď jsem se snažila si udělat volská oka a nějak se mi nepodařily- totální škubanec :D

    OdpovědětVymazat
  3. Samé mňamky. Jahodová voda v létě je moje nejoblíbenější ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Vše vypadá báječně hlavně ten broskvový fresh mňam :)

    OdpovědětVymazat
  5. K váze gratuluji. :)
    A skvělá inspirace, mám teď na všechno chuť. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to krásně!:-) Děláš tu krupici nějak zdravěji?:-) JInak taky gratuluju k váze:-)

    fitnesslamka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. gratuluji k mezníku, pro mě jsou zase super motivace takovéhle články :)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásně si papkáš. A pak že dietní = hnusné. Výmluva pro lenory :-) A je to krásný úspěch, gratuluji!

    OdpovědětVymazat
  9. Jídlo vypadá super a mít pod 60 je taky úplně super ;)

    OdpovědětVymazat