úterý 9. června 2015

Jídelníček 9.6.2015

Krásný (ne)slunečný den! 

Dnes mi počasí úplně překazilo mé plány - chtěla jsem si jít zase jednou pořádně zaběhat a ono ne a ne přestat pršet, no ani pes by v tomhle nevystrčil čumák ze dveří :/ Nicméně jsem si běh poctivě vynahradila cvičením, do kterého jsem se dnes opravdu obula! 


Ráno jsem klasicky (ano, už se to opravdu stáva rutinou) byla navštívit doktora, který mi k mému véélkému překvapení řekl, ať se zítra ještě stavím znovu, že musí udělat další testy. Díky díky. Ani to mi ale nemůže zkazit mojí skvělou náladu! Kila jdou pomalu dolů, všechny začíná klapat a vracet se do starých kolejí .. Nestěžuju si :) 

Také jsem se z několika důvodů rozhodla vrátit zpět do svého rodného města. Praha mi sice bude nesmírně chybět, ale jezdit tam budu pořád, tak to snad nějak zvládnu. Jen nevím, co beze mě bude dělat James Dean :/ A abych tady jenom nemluvila do prázdna, pojďme se kouknout na můj dnešní jídelníček! 

snídaně: nic (šla jsem na odběry krve)
svačina: celozrnná kaiserka s máslem a šunkou 
oběd: 2 brambory a 3 "hlavičky" smaženého květáku
svačina: kousíček dortu (nee, ja vim, ale nedalo se odolat, mamka peče nejlepší!)
večeře: zelená paprika zapečená s mozzarelou

tekutiny: 2,5l vody
pohyb: Jillian Michaels 30 day shred - DAY 1, 8 minute abs - Blogilates, How To Lose Arm Fat 

Díky tolika pohybu jsem i přes dort se svým dnes spokojená a snad se už dnes udržím a nedopřeju si ještě něco k televizi. Maximálně zeleninu! 



FOLLOW ME: 

  

11 komentářů:

  1. Děkuji! Já musím přemýšlet nad tím co do sebe dávám, navíc mi kfc ani mekáč či zmrzlina až takové chutě nedělají. Si pamatuji jak jsem byla s Matějem (BGF) na procházce a stavili jsme se v mekáči kde má kamaráda - tudíž dobroty zadarmo. Taky mi nabídli a já na to né díky. A oni doráželi proč tak jim říkám že takové sajgony já nebudu jíst ani zadarmo protože mnohem víc peněz a úsilí mne bude stát abych napravila škody :-D

    Můžu se zeptat proč tak často chodíš k lékaři? Copak tě sužuje?

    Jinak ono to tak je, to hubnutí chce zkrátka také svůj čas. Důležité je neztrácet hlavu když vidíš jak jinde holkám ta váha rychle sjede dolů protože hladoví. Protože nakonec stejně buď přiberou nebo zhubnou svaly ale stále jsou takové vrtivé, víš co myslím ne? :-D

    Proč mizíš z prahy? A kam? Já jsem původně z Ostravy a na rovinu, tam bych už žít nemohla. Ty lidi tam jsou tááák strašně negativní. Nemluvě o MHD a zmalovaných extrémně šeredných buchtách (ony se zoškliví většinou právě těmi kily make-upu :-D).

    OdpovědětVymazat
  2. jídelák suprový! pohyb respekt! :))

    OdpovědětVymazat
  3. No jo, v tomto počasí bych fakt ven nešla, hroozně nudný den :D
    To je dobře, že ti jdou kila dolů :) je dobré, když váha nestojí, alespoň se motivuješ :) Já jsem v Praze už doma no :D já tedy nebydlím přímo v Praze, ale jsem zvyklá že jí mám u čumáku a jezdím tam ráda i když spoje jsou na nic :D vždyť toho jídla máš jako prd :) úpln parádní :) já jsem zastáncem zdravého jídla, ale i toho, že pokud má člověk chuť na smažený květák tak si ho dá, nebo na dortík, je to fuk, jsme tu jen jednou na tom světě ne? :) cvičení parádní, já se odhodla jen k té Kayle dnes a ještě jsem žehlila tedy :D

    OdpovědětVymazat
  4. Teď tak koukám, ty máš ty květáky černochy! :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkný obídek, ale možná by to chtělo trochu víc :P

    OdpovědětVymazat
  6. Oběd na talíři vypadá lákavě, jídelníček má skvělý a ten kousek dortíku není žádná tragédie, když mám ještě dost pohybu...

    OdpovědětVymazat
  7. Myslím si, že by jsi toho mohla mít i více díky pohybu, ale jinak super :)) A dortík neuškodí :) taky si dávám!

    OdpovědětVymazat
  8. ať je ti brzy lépe! souhlasím s Jenny výše, ale jinak pohyb atd super :)

    OdpovědětVymazat
  9. Zeleninka je výborná, tu bych mohla jíst pořád. Maminky a babičky pečou nejlépe, to je samozřejmé, že tomu neodoláš. I tak moc hezké. :)

    Artis, www.freeday.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Parádní jídelníček i pohyb !! :)) Já když opouštěla Prahu, taky mi moc chyběla. A chybí vlastně do teďka. :))

    OdpovědětVymazat