pondělí 1. června 2015

Jídelníček 1.6. 2015


Snídaně: tvaroh s broskví a jahodami (103 kcal)
Svačina: ředkvička, okurka, 3 poloviční plátky kuřecí šunky (49 kcal)
Oběd: rýže se smetanovou omáčkou (344 kcal)
Svačina: toust se šunkou, sýrem a sušenými rajčaty (137 kcal), hroznové víno a jahody (kcal 0 0 nic ...)
Večeře: 2 volská oka, plátek kuřecí šunky, krájíc celozrnného chleba (288 kcal)


Tekutiny: 3l vody

Pohyb: posilování na ruce 5min, břišáky 5 min, dřepy 5 min, (-70kcal)

CELKOVÝ PŘÍJEM: 921 kcal
CELKOVÝ VÝDEJ: 70 kcal

CELKEM: 851 kcal

Dnes jsem vcelku spokojená, dodržela jsem příjem do 900kcal a zároveň jsem se v pohodě najedla. Jen toho pobybu mohlo být o něco víc, zítra mám v plánu jít běhat, tak uvidíme :)




Snídaně: tvaroh s broskví a jahodou, špetka kakaa
Svačina: Okurka, ředkvičky, plátky kuř. šunky

9 komentářů:

  1. Myslím si (Vím), že 900 kcal je málo ... Ale jinak by jsi to měla pěkné ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na jednu stranu ano, ale za celý den jsem neměla pocit hladu a až na pár minut cvičení jsem neměla žádný pohyb ... kdybych měla hlad, neměla bych problém do sebe jeste dalsich parset kalorii naházet :D

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. viz. odpověď na předchozí komentář ... :)

      Vymazat
  3. Super fotky :) A absolútne úžasný rozpis! Ak ti 900 kcal stačí a si z toho najedená, tak je to super. Tiež by som to brala :D Ale rozmýšľam, že si to tiež takto začnem rozpisaovať a možno potom nejaké kalórie ušetrím :)
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
  4. Máš to krásné :) dostala jsem chuť na ředkvočky :D zase. Ty jídla vypadají skvěle♥

    OdpovědětVymazat
  5. Myslí si, že na léto ideální jídelníček :) vždyť v tom horku ani moc nejde mít hlad :D

    OdpovědětVymazat
  6. Jidelnicek dokonalej, kaloricky fakt super a krasne ses najedla klidne bych si dala i mensi porce a bylo by to jeste lepsi ;))

    OdpovědětVymazat