pondělí 1. června 2015

Favorite healthy apps |0.1| - Lifesum


Zdravím! 

Mám tu pro vás novou sérii článků - Favorite healthy apps. V dnešní době chytrých telefonů nám může právě i mobil pomoci v cestě za naší vytouženou postavou! Rozhodla jsem se vám představit své nejoblíbenější. Třeba je ještě neznáte a i vám pomohou! 

První aplikací, na kterou bych se chtěla zaměřit je Lifesum, můj největší pomocník. Pomocí této aplikace si můžete krásně a jednodušše kontrolovat denní příjem. Poprvé jen zadáte svou výšku, váhu a vaší vysněnou váhu, navolíte kolik kg/týden chcete cca shodit (od asi 0,1kg do 1kg za týden) a podle toho vám Lifesum "vypočítá" jak dlouho bude dosažení vašeho cíle trvat a jaký by měl být váš denní příjem. 

Já prý svého snu dosáhnu za 6 týdnů. 
Můžete si také vybrat "program" - chcete shodit váhu (můj případ), nabrat váhu a získat svalovou hmotu, nebo si udržovat váhu a pouze žít zdravě? Je jen na vás, co si vyberete! Aplikace tomu přizpůsobí své nastavení a doporučí vám ihned něco jiného.


Pokud vám schází inspirace - i tu zde najdete! 
Aplikace vám přesně řekne, co je ve vámi vybraném programu nejdůležitější! 

Při zadávání jednotlivých jídel může nastat menší problém - angličitna. Přesto věřím, že s překladačem umí pracovat každý a nikoho to neodradí od stažení! Aplikace vám sama ukáže doporučený počet kcal, který by vás pokrm měl mít a po jeho zadání i o kolik byl"pod limitem"


Mimo jiné také zvládá počítat tuky, sacharidy, atd u jednotlivých pokrmů a přesně vám řekne, kolik čeho jste už za den snědli a co vám zbývá! 

Díky této aplikaci je pro mě zdravá životospráva a hubnutí mnohem jednodušší. Znáte tuto aplikaci a používate ji, nebo jsem vás tímto článek k jejímu vyzkoušení navnadila? 

S pozdravem,
Adelaine






6 komentářů:

  1. Určitě jí vyzkouším, protože neznám ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zkus, rozhodně nebudeš zklamaná :)

      Vymazat
  2. Tak to musím rozhodně vyzkoušet! Dokonalé! :o

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to parádní, mnohem líp se kontroluju jak co se jídla týče (vyhovuje mi, že mě upozorní i pokud jídlo mělo malou energetickou hodnotu, že bych si měla ještě něco dát :) ) tak mi hlídá i pitný režim :))

      Vymazat
  3. Já si to hlídám na kalorických tabulkách na netu :) mě jde z aplikacích na mobilu moc pomalu mobil :((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. KT jsou tady super, ty jsem využívala do teď :) Mám asi 3 týdny nový telefon, na tom starém to taky nepřipadalo v úvahu :/

      Vymazat