středa 24. června 2015

Baby Lips od Maybelline





Krásné úterní odpoledne dámy!

Dnes se vám opět hlásím s další beauty recenzí - tentokrát se společně podíváme na balzám na rty Baby Lips od značky Maybelline. Mým prvním balzámem byl Peach kiss (fialový) a už s ním jsem byla nadmíru spokojená. Nyní jsem si zakoupila Cherry me (červený) a jsem snad ještě spokojenější!



VZHLED BALENÍ
Myslím, že samotné balení vás v obchodě zaujme na první pohled. Barvy jsou výrazné, celkový design velmi hravě udělaný tak, že vás opravdu praští do očí. A na léto ideální, nemyslíte?
 
HYDRATACE
Je jedno, jestli je léto nebo zima, mám neustále popraskané rty. Měla jsem opravdu problém sehnat balzám, který by rty krásně hydratoval a vydržel dlouho - Baby Lips v tomto dokonce předčil má očekávání! Díky své konzistenci se výborně nanáší, rty zanechává hebké a hydratované po velmi dlouhou dobu!
 
BARVA 
Přestože Cherry Me na první pohled vypadá velmi sytě červeně, na rtech zanechá jen lehký načervenalý nádech. Je tak skvělý pro běžné denní nošení a mě odstín nadmíru vyhovuje. 
 
 
Já rozhodně plánuji vyzkoušet i další balzámy ze sérii Baby Lips! Aco vy? Vyzkoušeli jste už tento balzám, nebo se k tomu teprve chystáte? A jaké jsou vaše zkušenosti s Baby Lips? Podělte se o ně s námi v komentářích! 


6 komentářů:

  1. tuto věcičku mají snad už opravdu všichni až na mě :D ale barvu rtů dělá opravdu krásnou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je parádní, já se svýma vysušenýma rtama měla opravdu problém a u tohohle jsem asi poprvé opravdu spokojená :)

      Vymazat
  2. Nikdy jsem je nezkoušela, ale skoro všichni v mém okolí je mají a strašně si je chválí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja jsem temto balzamkum nepodlehla.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Já jim taky podlehla, hlavně tomu fialovému :3 Ale mám i cherry a je taky supr, jeden z mála balzámů, co mi opravdu vyhovují :)

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Netrpím extra vysušenými rty, jsem s tímto balzámkem spokojená, když nechci dávat rtěnku, přejedu rty pouze tímto balzámkem a dodá jim opravdu šťavnatou barvu.

    Hanďa

    OdpovědětVymazat