čtvrtek 28. května 2015

Wine Prague 2015

Zdravím!

Dnes tu pro vás mám článek, který se poněkud vymyká zdravému životnímu stylu, nicméně jsem si poslední 3 dny natolik užila, že se o ně s vámi prostě musím podělit! 

Přes kamarádku jsem se dostala k brigádě na festivalu vín - 1. ročníku Wine Prague. Byla jsem na stánku společnosti United Drinks, která je dovozcem argentinských vín a prémiových destilátů. Mimo to jsme na stánku měli ještě dovozová vína Davinusu, především z Německa, Slovinska, Francie a Itálie. 

United Drinks - argentinská vína (Escorihuela Gascon) a prémiové destiláty
Musím říct, že jsem asi nikdy nebyla z žádné práce tolik nadšená, jako právě z brigády na WP. Měli jsme možnost ochutnat vína od nespočtu moravských, italských, španělských, francouzských a dalších vinařů, narazili jsme na nejlepší šampaňské vůbec a vyzkoušeli různé (pro nás) novinky jako třeba rybízové víno, oranžové víno nebo čokoládové šampaňské. Sešla se nás tam vcelku dobrá parta mladých lidí, takže každý den po skončení festivalu jsme vzali lahev vína a u skleničky se odreagovali a popovídali si.

Riesling "ET" - Steffen Prum - Mosela, Německo - v současné chvíli mé nejoblíbenější víno! 
Kromě toho, že jsem toho hodně ochutnala, jsem se i za tak krátkou dobu začala ve vínech vcelku orientovat a vysnila si další cíl - věnovat se něčemu v oblasti vinařství a udělat si sommeliérský kurz! Byly to báječné 3 dny, které mi hodně daly a doufám, že své nově nabyté znalosti budu moci ještě někdy využít!

United Drinks - dovozce argentinských vín a prémiových destilátů
Památka na báječně strávené 3 dny - tričko Wine Prague 2015
Jako dárek jsem si odvezla rybízové víno od slovenských vinařů a bílé portugalské od našich zahraničních kamarádů

2 komentáře:

  1. wow :) já víno miluji♥ nádherné :) ono je fajn si něco užít, já si to říkám pořád :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já na víno musím mít chuť, ale poslední dobou jí mám nějak často ♥ takže mě by se tato akce v tutu dobu líbila :D

    OdpovědětVymazat