pondělí 18. května 2015

18.5. 2015 aneb A máme po hokeji ..

Krásný pondělní večer! 

Jak (snad) všichni víme, včera oficiálně skončilo Mistrovství světa v ledním hokeji 2015 pořádané v Praze a Ostravě a zlaté medaile si zaslouženě odváží Kanadský národní tým. Naši kluci skončili 4. a myslím, že se  vůbec nemají za co stydět! 
Já, jakožto velká hokejová fanynka, znám každého člena nejen naší reprezentace, ale třeba i té kanadské ... A kdo by nechtěl potkat hvězdy jako jsou Jakub Voráček, Jakub Klepiš, Roman Červenka, Jaromír Jágr, Ondra Pavelec, Saša Salák, nebo dokonce Tyler SEGUIN či Claude GIROUX? Ač tomu do teď nevěřím, mě se včera povedlo nemožné a všechny výše vyjmenované (a spostu dalších) jsem včera opravdu potkala! 

Ne všichni byli ochotní k focení, ale podpis nám dal snad každý .... I přesto se mi povedlo ukořistit pár fotografií třeba s Romanem Červenkou, Ondrou Pavelcem a Jakubem Klepišem.

"selfie" s Jakubem Klepišem! ♥

Přestože naše reprezentace si bezesporu zaslouží velký obdiv, přeci jen se objevil někdo, kdo mou pozornosti upoutal mnohem,mnohem víc. Jsou to dva kanadští hráči - Tyler Seguin a Claude Giroux. Ani jeden z nich se nechtěl fotit, Giroux dokonce odmítal i podpisy, nicméně i podání ruky s hvězdou jako je on je pro mě naprosto dostačující!

Podpis Tylera Seguina #91 - jedna ze současným největších
 hvězd ledního hokeje!!♥
Ale abychom se také dostali dál, mám tu pro vás svůj dnešní jídelníček! 

snídaně: nic (spala jsem)
svačina: nic (spala jsem)
oběd: vepřové plátky se zeleninou a volským okem
svačina: miska borůvek
večeře: celozrnný opečený toust s olivovým olejem, rajčaty, solí a pepřem + smoothie kiwi & banán

vepřové plátky se zeleninou a volským okem
"italské" tousty - olivový olej, rajčata, pepř, sůl
+ smoothie



3 komentáře:

  1. Segedín, Giroux! A naši hoši! Ach bože, ty máš ale fakt štěstí. Moc moc moc moc Ti to přeju. :) Tyler a Claude jsou asi nejsympatičtější kanadští hokejisté, které znám. Kanadskou repre obecně moc nemusím, ale pár jednotlivců mám fakt moc ráda. To zlato jsem přála hlavně jim dvoum a ještě třeba Spezzovi, MacKinnonovi nebo Eberlemu.
    To selfíčko s Klépou je výborný! On je strašně velkej sympaťák (i když jsem ho teda potkala jen jednou a to jen okolo mě prošel velkou rychlostí, heh) a navíc má boží tetování. :) Jen by mě možná naštvalo, že se Claude nechtěl fotit. Bych ho přinutila. :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. wow :) závist! Já koukala na každý zápas, jen mě mrzely ty prohry, podle mě bychom šanci měli, ale jak jsme dostali vždy jeden gól od protějšku už jsme to flákali no :( ale hráli dobře to ano. Že bych byla až takový blázen? To zase ne, ale je pěkné mít doma všechny podpisy :) klidně bys mohla jíst více když ráno tak dlouho spíš, protože tělo takto po ráno nepracuje, když spíš. Spřátelím ráda :) přidám si tě. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hokej jde naprosto mimo mě :D Závidím ti, že dokážeš tak dlouho spát :) a máš to super :)

    OdpovědětVymazat