úterý 14. dubna 2015

W I S H L I S T || 2 01 5

Každá dívka má několik věcí, po kterých touží. A stejně to mám i já. Doufám, že většinu z nich si stihnu pořídit do léta! Tady je můj wishlist!

Every girl does have a list of things she really wants. And so do I. I hope, that I will be able to buy most of these things till the begining of suumer. Here is my wishlist! 


VOSS

Jsem z designu této lahve totálně nadšená! Na léto nebo do fitka ideální, alespoň pro mě!

I'm so excited about design of this bottle! Awesome for summer or to fitcenter!
WORK OUT LEGGINS

Ohh .... asi každá už viděla tuhle fotku. A já se do těch legín prostě zamilovala!

Ohh ..guess every one of us already saw this picture. And I'm just so badly in love with these leggins..

NIKE SHOES

Tyhle jsou prostě .... ♥

These are just ...♥

IPHONE

Už je na cestě! Nemůžu se dočkat! 

Already on his way! Can't wait!

ŠATY

Tyhle přímo kříčí: "Potřebuješ nás!"

These are just screaming:"You need us!"





5 komentářů:

  1. Krásný wishlist, přeji ti aby se ti všechno splnilo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkný přání. Voss i ty legíny mám. O:)

    OdpovědětVymazat
  3. iPhone mám na wishlistu taky, tak snad se dočkám :)

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat
  4. Jee přeju si úplně to samé. :D Jen teda iphone a šaty nejsou vůbec nutné, ale nestěžovala bych si, kdybych to mohla mít! :) Skvělý wishlist! :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat