středa 8. dubna 2015

BACK IN PROGRES

Zdravím všechny!

Jak jistě víte, před nějakým půl rokem jsem se přestěhovala do Prahy. Čekala jsem, že se tím moje cesta za vysněnou postavou lehce zkomplikuje a že bude těžší pravidelně a správně jíst a cvičit. Že to ale zazdím úplně jsem opravdu nečekala.

Nedávno jsem se postavila na váhu a protočily se mi panenky. Ukazovala celý 61kg. A to jsem přišla o všechny svaly. Ble. Když jsem se na sebe potom podívala do zrcadlo, hrklo ve mě. Musím zase začít něco dělat.

A tak mě tu zase máte. Ano, vím, že už jsem to jednou psala, ale to jsem na tom nebyla takhle zle. Léto se kvapem blíží a s touto postavou do plavek rozhodně nepůjdu! Doufám, že se můžu opět spolehnout na vaši podporu!

S pozdravem,
Adelaine

3 komentáře:

  1. Hodně štěstí a určitě to zvládneš. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Držím palce :) určite začni písať.. hodila by sa mi inšpirácia :D
    ladyminimalism.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat