středa 22. dubna 2015

22. dubna 2015

Zdravím!

Vím, že vás opět trochu zanedbávám, nicméně dnes večer se to už opravdu pokusím napravit! Zatím tu mám pro vás alespoň nějaké novinky ze svého života ☺️

Nejprve bych začala tím, co jsem si stihla zatím splnit ze svého wishlistu... Od pátku mam iPhone 4S a zatím jsem s ním nadmíru spokojená! Jinak řečeno, ještě jsem ho nedala z ruky😄

Co se dalšího splněného přání týče, konečně jsem si pořídila láhev VOSS. Objednala jsem ji na internetu přes CONEXFIT a osobně si ji hned ten den vyzvedla na Praze 1☺️ Mám skleněnou láhev s obsahem 800ml. 


Dále jsem si také pořídila permici do fitka - konkrétně do Jatomi Pure v pražském Palladiu a zatím chodím cvičit každý den - o svém cvičeni v Jatomi asi vydám zvláštní článek.



To je prozatím vše a večer čekejte jídelníček a nějaké ty módní úlovky!

S pozdravem,
Adelaine

2 komentáře:

  1. Je super, že jsi takhle krásně plníš svůj wishlist ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, na to Jatomi jsem dřív vždycky koukala, když jsem šla do mekáče :-D
    Koukám, že ses do toho do cela obula :-) držím palce, ať to tak šlape dál !

    OdpovědětVymazat