čtvrtek 16. dubna 2015

16.4. 2015 aneb Finally summer!

Zdravím!

No není dnes nádherně? Od probuzení mám v pokoji dokořán otevřené okno a opravdu si to teplíčko užívám, nakoupit jsem šla už jenom v kraťasech - prostě se nám blíží léto! Jak si poslední téměř letní dny užíváte vy?




Včera jsem byla na chvíli posedět s kamarádkou v James Dean (poslední dobou asi jeden z mých neojblíbenějších pražských podniků) a zhřešila jsem 4 Cosmopolitany. Ale co, občas se to potřeba! Ještě před nimi jsme si daly výbornou okurkovou limonádu, kterou příště zase určitě zkusím!

Co se dnešku týče, mám v plánu praní, úklid, nějakou tu práci a cvičení. To počasí mě docela přemlouvá i k běhání, ale to asi spíše až navečer, teď bych zákonitě musela umřít vedrem! Také si půjdu ukuchtit něco k obědu, ale bůh ví co to bude, nějak dnes vůbec nemám fantazii .. Snídani jsem nestihla, takže mi ten den pěkně začíná.

Mimo jiné jsem také zjistila, proč jsem rok zpátky tak hezky a vcelku rychle zhubla, když jsem se podívala na své jídelníčky (můžete je najít na www.stayfit.blog.cz). A i když vím, že to není úplně nejzdravější, jíst tak málo, asi se opět alespoň na měsíc vrátím k přístupu "nemít za den více než 700kcal a přitom být sytá".

Z dnešních článků se můžete těšit na nějaký ten jarní/letní outfit, protože jsem byla včera nakupovat, určitě večer přidám svůj dnešní jídelníček a možná i nějakou tu fitspiration.

S pozdravem,
Adelaine

3 komentáře:

  1. Taky mě to dnešní počasí úplně potěšilo :) Vytáhla jsem sukýnku a paráda! Akorát škoda, že jsem neměla vůbec čas si toho sluníčka nějak víc užít, bylo toho dneska moc :/

    worldaroundmissnothing.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. to počasí je super, i když na sport není zrovna ideální, to vedro je nepříjemné :D

    OdpovědětVymazat
  3. Počasí je skvělé, doufám, že vydrží. :3

    OdpovědětVymazat