pondělí 13. dubna 2015

13.dubna 2015 || Again and again ...

Ahoj holky! || Hey girls! 

Tak jsem konečně zpátky, ale tentokrát už opravdu nadobro! V tomto článku bych vám ráda řekla, co všechno se stalo když jsem tu nebyla, co se změnilo atd .. Také jste si jistě všimli netradičního anlického překladu - všechny články nyní budu psát jak v češtině tak v angličtině, aby si je mohl přečíst každý a ne jen slečny z České republiky a Slovenska. Doufám, že i v tomhle mě podpoříte! Také se předem omlouvámza svou angličtinu - nejsem rodilý mluvčí a pravděpodobně se sem tam nějaká ta chybička vyskytne ...

So I'm finally back again - but this time for good! In this article I'm about to tell you what happend when I wasn't here, what changed and so on ... Also - as you probably noticed - I will be writing every article in 2 languages - english and czech - so everyone can read it, not just girls from Czech republic and Slovakia! Hope u'll support me in that too. And I'm sorry for my english - I'm not a native speaker, so there will probably be some mistakes sometimes...


Když jsem se přestěhovala do Prahy, chtěla jsem pokračovat ve zdravé stravě a cvičení. Bylo to pro ěm ale mnohem těžší, než jsem si myslela. Jedla jsem každý den pizzu, KFC a podobné totálně nezdravé věci, nedělala jsem vůbec nic a po pár měsíc tohoto životního stylu jsem měla 62kilo, což je moje aktuální váha.A opravdu se jich potřebuju zbavit! Nikdy v životě jsem tolik nevážila a šílím z toho.

When I moved to Prague a was about to continue in eating healthy and working out ... But it was more difficult then I expected it .. I was eating pizza, KFC and other things like this almost every day, I did really nothing and after few months I had 62kg, which a also have now. And i really need to get rid of it. I'v never been so fat ever in my life. And it makes me crazy! 

Důvod, proč jsem se rozhodla začít znovu je kluk, kterého jsem potkala před pár týdny. Tak nějak jsme spolu začali chodit a společně jsme se rozhodli že zase začneme jíst zdravě a cvičit. Také jsem našla skvělou kamarádku, se kterou se snažíme o to stejné - jíst zdravě, cvičit, dosáhnout vysněné postavy. Opravdu doufám, že to tentokrát zvládnu, ale budu potřebovat vás a vaší podporu! 

True reason why I'v decided to change it is a new guy I met few weeks ago. We kinda started dating together and together we also started eat clean and work out! Also I found a really goooood girl friend and I'm doing the same thing with her. Really hope I'm gonna make it this time, but I'm really gonna need you and yours support guys!

Adelaine

2 komentáře:

  1. S tou angličtinou je to super nápad :)) A držím palce ve zdrém životním stylu ! Je super, že teď na to budete dva :)

    OdpovědětVymazat
  2. Se mnou to šlo po nastěhování do Prahy také z kopce :-D a také jsem nedávno začala znovu. Ty začátky jsou nejhorší a kolikrát se mi stane, že ujedu... Ale už to nevzdávám :-) Jen jsem ti chtěla říct, že v tom nejsi sama :-) a budu tvé články číst moc ráda.

    OdpovědětVymazat