neděle 26. října 2014

OBNOVENÍ BLOGU

Zdravím všechny!

Moc se omlouvám za svou dlouhou a nijak neomluvenou neaktivitu - po přestěhování do Prahy jsem na blog moc nemyslela, moc času také nebylo ... A teď mi to nějak začalo být líto :) Pokud jste na mě tedy ještě nezanevřeli, ráda bych se vrátila a dál se s vámi podílela na rozšiřování informací o fitness a zdravém životním stylu!

Ráda bych se také více zaměřila na FairTrade - jak jsem již kdysi psala, chodím na ČZU - na fakultu tropického zemědělství - která aktivně FairTrade podporuje, proto jsem se tedy tuto studentskou organizaci rozhodla podpořit i touto cestou :)

A jak se všichni máte? Jak postupujete v dosahování svých snů?

S pozdravem,
Adelaine

8 komentářů:

  1. Super, že se vracíš a články na téma Fairtrade mě zajímají, to se budu těšit :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem ráda, že jsi zpátky a budeš tu zase psát, moc jsi mi chyběla.:) Na budoucí články se hodně moc těším.

    www.una-vez-mas-la-anorexia.blog.cz
    www.fitzdravyzivot.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Je super, že se vracíš ? A jak se ti na čzu líbí ? :P

    OdpovědětVymazat
  4. říkala jsem si, že nepíšeš, pokud se vrátíš, ráda tě budu nadále číst :)
    o FairTrade se taky zajímám, škoda, že u nás moc rozvinuté není.

    OdpovědětVymazat
  5. Juu tak to jsem zvědavá! Taky chci na vejšce studovat potraviny, ale asi se víc zaměřit na kontroly hodnot :)

    OdpovědětVymazat
  6. Přeji vše nej do Nového roku.

    www.una-vez-mas-la-anorexia.blog.cz
    www.fitzdravyzivot.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, promiň že otravujem, budeš pro nás (Clawdiu a Honey) hlasovat tu http://cleodenile-monsterhigh.blog.cz/1501/mh-eah-grafik-2014-2-kolo#komentare ? Rádi optatíme ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj moc se omlouvám, že otravuji ale chtěla bych poprosit o jeden hlas do soutěže od nejlepší design. Pokud máš chvilinku času budu moc ráda, děkuji ♥ Hlas prosím pro Clawdia & Honey, děkuji zlatíčko ♥ http://cleodenile-monsterhigh.blog.cz/1501/mh-eah-grafik-2014-finale#komentare

    OdpovědětVymazat