pondělí 15. září 2014

Graduation, moving . . .

Ahoj! Omlouvám se za svou opětovnou dlouhou neaktivitu, ale jak víte (alespoň ti, co můj blog sledují :) ), dělala jsem maturitu, do toho stěhování do Prahy ... bylo toho zkrátka moc a čas na blog už nebyl :/

Co se týče mojí maturity, písemné zkoušky dopadly vcelku slušně - didaktický test z AJ 6/63, anglický sloh 35/36 ... S češtinou to bylo horší, z didakťku pouze 56/69 a sloh 25/30 .. Každopádně jsem byla ráda, že jsem to měla úspěšně za sebou. 11. září mě čekaly ústní zkoušky .. Větší nervy jsem snad nikdy neměla! Ve finále jsem měla docela štěstí na témata - až na francouzštinu, kterou jsem trochu hodně pohnojila :/ Každopádně konečné výsledky - státní ájina - 39/39, státní čeština - 9/9, školní ájina - výborně, ZSV - chvalitebně a frájina - dostatečně ://

Ale co, hlavně že to mám, nikdo se už nebude ptát za kolik!

Co se týče stěhování, ještě mě čeká finální přesun zítra ráno, jinak už tak napůl bydlím :) Byteček je parádní, spolubydlící ještě lepší a já už se nemůžu dočkat, až budu na stálo v Praze! Samozřejmě, že budu jezdit na víkendy domů, hlavně kvůli J♥ ... Ale Praha je Praha ! :))

A jak jste se ty 2 týdny měli vy? :)

S pozdravem,
Adelaine

12 komentářů:

  1. Tak k maturitě gratuluju :), hlavně že to už máš za sebou. Já jsem tyto 2 týdny lítala někde po venku, na nákupech, na brigádě a když pršelo, tak jen lenošila :D
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to moc gratuluji, že už máš maturitu konečně za sebou a můžeš se nadobro přestěhovat do Prahy. :-)

    www.una-vez-mas-la-anorexia.blog.cz
    www.fitzdravyzivot.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Moc gratuluju k maturitě. Je úplně jedno za kolik to je, hlavně, žes to zvládla :))

    OdpovědětVymazat
  4. Gratulace k maturitě, já osobně jsem na tom byla nedávno podobně když jsem v srpnu dělala doklasifikace a taky mi šlo jenom o to nějak to zvládnout :-) jakože tys to zvládla dost dobře, kéž bych mohla za dva roky mluvit o takovémhle výsledku taky :-) a jsem i ráda že se ti takhle pěkně vede i s bydlením a vítám tě ve svém městě ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji k maturitě :* byteček v Praze musí být parádní :)

    OdpovědětVymazat
  6. gratulace, super, že jsi to zvládla, známky nikoho nezajímají :) a užívej si život v Praze!

    OdpovědětVymazat
  7. Právě jsem se chtěla zeptat, jak jsi dopadla. Známky vůbec neřeš, nikdo se tě na ně ptát nebude, jen na to, jestli máš maturitu, tu má dnes navíc i každej blbec... Prahu ti přeji a možná i trochu závidím, já jsem se totiž za studentské město vybrala Ostravu a na mě je trošku malá :D, věřím, že se ti tam bude líbit a hlavně, že se ti bude dařit i v dalším studiu :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj
    No to je jasné!! Hlavně že maturu máš :)) Njn Praha je Praha ale doma je doma :))
    Jinak prosím tě omlouváme se za neaktivitu na blogu, ale jak už jsme psali blbnul nám a asi 14 dnů nám nešlo se přihlásit. Ale teď už je snad vše v poho :)) Adresu jsme u tebe změnili Doufáme že přestože jsme byli neaktivní pořád spřátelení :))

    OdpovědětVymazat
  9. Gratulujem :) A tú Prahu teda závidím :)

    Poď ku mne na GIVEAWAY
    Nika

    OdpovědětVymazat
  10. Gratulujem :)
    Pozývam ťa na moju giveaway, kde môžeš vyhrať 10 skvelých produktov :)BellesFleurs

    OdpovědětVymazat
  11. No vidííííš :D šikulka .. to já bych asi měla z diktátu 0 .. jelikož jsem strašná anti-talent na češtinu .. Doufám, že se Ti bude v Praze dařit!!

    OdpovědětVymazat