pondělí 1. září 2014

BLOGERKY.CZ

Ahoj všem!

Nedávno jsem narazila na portál www.blogerky.cz, na kterém najdete většinu známých blogů o fitness, zdravém životním stylu, módě a kosmetice. Mimo jiné má blog také vlastní pisatelky článků a někdy můžete narazit na opravdu zajímavé články!

I já jsem se rozhodla připojit k teamu blogerek a dnes byl publikován můj první článek - budu velice ráda, když si ho přečtete a pokud vás zaujme, přidáte komentář či si mě přidáte do oblíbených autorů :))

odkaz na článek

12 komentářů:

  1. Super :), hned jsem Ti tam nechala komentář
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Běžela jsem dost pomalu, takže 6 km byla celkem hračka. Také jsem běhala poprvé po měsíci po nemoci :-) Jsem ráda, že ty už jsi v pořádku!

    OdpovědětVymazat
  3. Ještě to odložím :P Nejsem z Prahy, ale budu kombinovat dojíždění a bydlení na bytě :) uvidí se podle rozvrhu, až nám ho konečně dají :D

    Článek je supe r:))

    OdpovědětVymazat
  4. pokusím se to tak dělat,že nebudu koukat na váhu,ale jen na úbytek cm :)

    www.una-vez-mas-la-anorexia.blog.cz
    www.fitzdravyzivot.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ráda se tam podívám:) jsem o tom už věděla dávno a také nějaký pátek se rozmyšlím, zda tam jít či ne:)

    www.una-vez-mas-la-anorexia.blog.cz
    www.fitzdravyzivot.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. To já byt už mám :D někdo říkal, že snad tenhle týden, ale tak jistá bych si tim nebyla :D

    OdpovědětVymazat
  7. zajímavý portál, musím na něj kouknout a na tvůj článek taktéž :)
    cizrnu určitě zkus, je vážně výborná a snadno se připravuje :)

    OdpovědětVymazat
  8. Cassey je skvělá, líbí se mi, jak je pozitivní a vysmátá. Dokáže tím skvěle namotivat ke cvičení :)
    Pěkný článek, píšeš čtivě :)

    Nápis "Excuses don't burn calories" bych měla mít na stěně, aby na mě vybafl hned, když se ráno probudím :D

    OdpovědětVymazat
  9. ten článek je povedenej :) mě to snad i donutilo se zamyslet nad tim že bych začala cvičit :DD
    a ani sem nevěděla, že předělala 8minute abs :DD

    OdpovědětVymazat
  10. Určitě na tebe nezanevřu a přepíšu si adresu tvého blogu :) Jdu si pročíst ten tvůj článek :)

    OdpovědětVymazat
  11. Blogerky.cz jsou skvělý portál ! Dozvíš se tam vždy neco nového a užitečného :)

    OdpovědětVymazat