úterý 2. září 2014

2.9. 2014 aneb 1/3 of graduation done!

Zdravím všechny!

Moc se omlouvám za včerejší, dnešní a dopředu i zítřejší neaktivitu, ale dneska a zítra probíhají mé maturitní zkoušky, tak moc není čas :) Ani nevíte jakou mám z dneška radost! Psala jsem od 8:00 didaktický test z AJ a od 12:00 slohovky .. No, na výsledky slohů si budu muset ještě chvilku počkat, ale neoficiální výsledku didaktického testu jsou pro mě více než uspokojivé - 90,48% ♥ Ztratila jsem 6 bodů, z toho 3 na poslechu :/ Ale jinak spokojenost!

U delší písemné práce vypravování na téma "The Most Frightening Experience of My Life" bylo úplně v pohodě, až na rozsah. Musela jsem téměř polovinu vyškrtat, aby se mi to vyšlo! :D Stejně tomu bylo i u emailu kamarádovi Timovi. Zítra mě ještě čeká čeština!

Mimochodem, konečně máme byt v Praze♥ Kauce zaplacená, smlouva podepsaná, klíče máme, prostě paráda! V pondělí stěhovačka, ve čtvrtek zpátky domů na ústní maturitní zkoušky a pak LIVING IN PRAGUE! Našli jsme super 4+1, 4 holky a 2 kluci, prostě super studentskej párty byt!

snídaně: kalorická buchta na nervy
svačina: nic snad jsem maturovala nee
oběd: plněný žampión s těstovinovým salátem
svačina: nic po tom pozdním obědu
večeře: těstoviny s olivovým olejem,česnekem a sušenými rajčaty

workout: nic protože jsem vynervovaná a mam "učivou" :D 

S pozdravem,
Adelaine

17 komentářů:

  1. gratulace k maturitě, jsi šikovná! :) a zbytek určitě zvládneš levou zadní!
    a byt v Praze závidím, budete se tam mít super, kor v takovémhle kolektivu :)
    u slohovek z AJ taky vždycky vyškrtávám, musí se tam toho psát fakt málo a hrozně holé věty, a mě se to pak ani už nelíbí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. snažila jsem se z toho alespoň trochu udělat vyprávění s nějakou gradací děje, ale co si budem, v češtině by to stejný nejspíš napsalo i dítě na základce :D

      Vymazat
  2. Gratuluji k maturitě a zároveň přeju hodně štěstí ke zbylým zkouškám!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji k úspěšným zkouškám a ostatní ať dopadnou stejně dobře :)
    Samozřejmě přeju, aby stěhování proběhlo hladce. Musí s tím být strašná spousta starostí, které ti vůbec nezávidím.

    OdpovědětVymazat
  4. Téda, tak ať Ti ta maturita vyjde, neoficiální výsledek je skvělej :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Grtauluju ti a věřím, že ti vyjde i to ostatní. Já jsem ráda že už mám maturitu za seboou :)

    OdpovědětVymazat
  6. Zbytek dáš taky :*
    Je super, že sis našla byt :))

    OdpovědětVymazat
  7. Gratuluji a držím moc palečky :)

    http://nm-fitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. máš u mňa nomináciu na Liebster award tag. :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. Gratuluji k maturitě i bytu, ať se takhle daří nadále :-) taky mívám ve slohovkách opačný problém než ostatní a to že toho napíšu až moc xD jídlo bych v takhle nervující den vůbec neřešila, držela ses ještě skvěle :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to moc gratuluji, že máš takové pěkné výsledky a ukončíš maturitu a můžeš pokračovat dále:)
    A ta další pozitivní zpráva ohledně bydlení je dobrá a moc ti jí přeji. :)

    www.una-vez-mas-la-anorexia.blog.cz
    www.fitzdravyzivot.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Super ta matura :) A gratuluju k novému bytečku, taky bych hned brala bydlení v Praze :))

    OdpovědětVymazat
  12. Velmi ti gratuluji k maturitě :o)! (Doufám, že ji za pár let také udělám.) A byteček musí být velmi fajnový :).

    OdpovědětVymazat
  13. Veliká gratulace, moc dobře vím, jaký jsou to nervy! :-)

    OdpovědětVymazat