neděle 24. srpna 2014

Top 3 workouts - ABS

Ahoj!

Po dnešním průzkumu všemožných blogů jsem zjistila, že hodně z vás - nás - se snaží najít ty nejlepší workouty na břicho, zadek, stehna, bla bla bla ... rozhodla jsem proto, že vám postupně představím své nejoblíbenější workouty pro jednotlivé části těla a pochlubím se, jak krásně cvičím.


every day is abs day



1. 8 minute abs - Casey Ho (Blogilates)

Tenhle 8 minutový workout jsem si opravdu nesmírně oblíbila. I když je to vlastně jenom chvilka, dá vám pořádně zabrat and your abs will be in fire! Při tomhle workoutu si opravdu zamakáte, budete posilovat břišní svaly včetně těch šikmých a věřte mi, že když to budete dělat každý den, uvidíte výsledky! 

¨

2. Jillian Michaels: 6 Week Six-Pack Abs Workout

Poněkud delší a také náročnější workout, kterému musíte věnovat opravdu půlhodinku denně. Jillian nikdy nezklame a vždy si připraví perfektní cvičení na co vás jen napadne! Výzvu jsem bohužel nedokončila a místo 6 týdnů zvládla jenom 3, než mě skolila nemoc .. Ale i za ty 3 týdny byly vidět změny a rozhodně se k tomu ještě plánuju vrátit! 


3. Yoga For Abs - 6 Minute Abs Workout (Yoga With Adrienne)

Párkrát už jsem se zmínila, že jsem nedávno objevila kouzlo jógy a začala jsem ji cpát všude. Pomocí jógy můžete posilovat co vás jen napadne, tudíž i břišní svalstvo. Toto krátké 6 minutové cvičení není jako klasický workout budeme se potit potit potit, ale k posilování využívá principy jógy - protahování. Většinou ho nedělám jenom samotný, ale na závěr po nějaké jiném, také kratším workoutu. Skvěle vám totiž svaly po posilování protáhne!


Doufám, že vás alespoň jeden z workoutů zaujal a že pro vás článek bude užitečný! Své zkušenosti s těmito workouty nebo typy na jiné pište do komentářů!

S pozdravem,
Adelaine


14 komentářů:

  1. jógu úplne najviac milujem. no v poslednej dobe sa snažím viac zamerať na to vnútorné upokojenie sa ako na posilnenie tela ;D ale samozrejme to ide v jóge všetko spolu. a jillian som cvičila, presne toto, kvalitne ma ničila ale bolo to po dlhej dobe konečne niečo, čo tie moje "tehličky" nakoplo a boli už aj trochu vidieť. ;D veľmi fajn tipy.
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Oběd byl výborný :D a ten tvaroh jsem nejedla :D brusle ti určitě doporučuji :) je to skvělé odreagování :))
    Vážně musím něco už vyzkoušet :))

    OdpovědětVymazat
  3. Jednou jsme cvičili jógu o těláku a druhý den jsem měla pocit, jako kdyby mi měli upadnout ruce :P xD asi je to fakt účinné :)

    OdpovědětVymazat
  4. znám jenom prostřední, na první kouknu a poslední ani zkoušet nebudu, protože já a jóga nejde dohromady :D

    OdpovědětVymazat
  5. Posle Cassey Ho cvičím jeden cvik na zadek + přidávám 6 kg činky a výsledky jsou znát už po týdnu! :)
    Jde o klasické zvedání zadečku, akorát přidám činky.

    OdpovědětVymazat
  6. Díky za tipy, něco jsem už zkoušela:)
    A děkuji:)

    OdpovědětVymazat
  7. páni, hodně suprově jsi to napsala a rozhodně se zítra chystám vrhnout na to první video! hodně mě to zaujalo a doufám, že když to budu dělat každý den, že opravdu tu změnu uvidím, budu se co nejvíce snažit! všechny 3 videa jsou suprový, budu se snažit, tak, aby mi to k něčemu bylo! :))

    OdpovědětVymazat
  8. Tak tímto se budu inspirovat a to první video mám zařazené dávno do dalšího cvičení :)

    OdpovědětVymazat
  9. 8 minuteabs znám a je to vážně síla ! Na Jillian si asi netroufám, ale věřím, že to bude účinné.
    Musím prozkoumat ten jógový kanál, jóga mě vždycky lákala :D

    OdpovědětVymazat
  10. Jillian som tiež skúšala, ale priznám sa to som nezvládla :D :D dúfam, že sa k tomu ešte ale niekedy dostanem teda skôr dokopem :D

    OdpovědětVymazat
  11. jo to jsou skvělé workouty :) jógu moc necvičím, asi bych měla začít!

    OdpovědětVymazat
  12. Cassey mám taky rána :) A Six pack od Jill jsem cvičila taky. Akorát když cvičím jeden workout déle jak pětkrát za sebou, tak už potřebuju změnu :( Jinak Six pack má pak ještě druhý level. Dá se to stáhnout tady: http://thepiratebay.se/torrent/6564223/Jillian_Michaels_6_Week_Six_Pack (a je na to potřeba program uTorrent). Je to nářez :D
    A jogu jsem cvičila včera, opět od Jillian. Ale spíš mě baví HIIT tréninky.

    OdpovědětVymazat
  13. super, díky moc za tipy :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Jógu jsem dělala jednou a bylo to fajn:) jinak z workoutu znám jen ten prostřední:)

    OdpovědětVymazat