sobota 23. srpna 2014

Moving . . .

Ahoj! 

Asi jste si všimli, že jsem blog.cz vyměnila za blogspot. Je to proto, že mi možnosti blogspotu přijdou rozšířenější a celkově blogování přehlednější, lepší. Přemýšlela jsem o tom už déle, a dnes mám konečně čas tuto změnu uskutečnit.

Doufám, že na mě kvůli změně domény nezanevřete a stále budete můj blog navštěvovat :) Všechny oblíbené samozřejmě přesouvám spolu s blogem a doufám, že ani vy mě nevymažete! 

S pozdravem,
Adelaine

7 komentářů:

  1. Čauky, jistě, že na tebe nezanevřu :) já se budu stěhovat též:) ale až dýl :) mimochodem ten recept na tom blogspotu a i blogspot je můj budoucí :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to je super! jinak recept mam v plánu vyzkoušet zítra, už mám všechny potřebné suroviny :)))

      Vymazat
  2. Neboj i zde tady budu stálým návštěvníkem :)
    Ty staré budeš mazat nebo to necháš tak a třeba někdy se k tomu ještě vrátíš?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blog určitě mazat nebudu, myslím, že tam je dost zajímavých článků, ke kterým se i já někdy vracím :) ale spíš už bych chtěla zůstat na blogspotu, než se vracet na blog.cz :)

      Vymazat
    2. tak to chápu:)
      taky budu brzy dokončovat svůj blog na blogspotu,tak je možné,že i brzy já tam budu více:)

      Vymazat
  3. Já už taky čím dál častěji přemýšlím, že bych blog přestěhovala :D Ale ráda bych na tom svém vydržela aspoň rok :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla blog od února, ale zas jsem si říkala, že to není "jiný" blog, jenom jsem se přesunula kvůli lepším možnostem :D :)

      Vymazat