úterý 26. srpna 2014

Recenze: Coconut oil

Zdravím slečny!

Dnes se podíváme na "zázračný" kokosový olej - opravdu je tak úžasný jak se o něm říká? A na co ho vlastně můžu použít? Na druhou otázku je odpověď velmi jednoduchá. Na všechno. Od kuchyně přes vlasy, pleť až po zuby! Sama jsem prošla už všechny možnosti využití - nějakou náhodou ta kuchyň byla úplně poslední - a nemám si na co stěžovat!

 Olej kupuji v DM - panenský, za studena lisovaný od značky Purity Vision. Pokud můžu doporučit, když si budete kupovat kokosák, vždy hledej právě za studena lisovaný. Je sice o něco dražší, ale u olejů lisovaných za tepla ušetříte pár korun na úkor kvality.



Úplně poprvé mě ke kokosáku dovedla spolužačka. Koupila jsem si ho s tím, že skvěle hydratuje a pomáhá na akné. Každý večer po sprše jsem malé množství vmasírovala do ještě vlhké pokožky a po pár dnech opravdu začal pomáhal. Akné pomalu mizelo a kůže byla krásně hebká a jemná.


Poté jsem ho začala používat na roztřepené konečky a vlastně celkově jako kůru na vlasy místo kondicionéru. I tam se mi perfektně osvědčil! Konečky se zdaleka tolik netřepily, vlasy byly lesklé, hebké a skvěle hydratované.


Nedávno jsem se dozvěděla,že kokosový olej - mimo jiné - také účinně bělí zuby. Výsledky vám ještě číct nemohu, protože s "kokosovou vybělovací kůrou" jsem začala teprve včera, ale podle ohlasů lidí, kteří to už vykoušeli, to opravdu funguje,hlavně díky jeho antibakteriálnosti. Tak jsem na to teda zvědavá a určitě vám potom podám hlášení!


Poslední mnou ozkoušené využití je v kuchyni. Kokosový olej je skvělý na smažení, pečení a cokoli místo oleje normálního či olivového, jelikož není tak náchylný k vyšším teplotám → nepřepaluje se - alespoň ne tak rychle - Nejraději mám jeho úžasnou vůni, která při vaření naplní celou kuchyň celý byt!

A jaké jsou vaše zkušenosti s kokosovým olejem? Půjdete si ho koupit, nebo patříte mezi ty, co mají neustále doma zásobu?

S pozdravem,
Adelaine

14 komentářů:

  1. Vždy mě lákal, ale pak mě vždy odradí cena :/

    OdpovědětVymazat
  2. přesně jako Zoey, odrazuje mě cena, jinak bych do něj ale šla, je to užitečný všestranný pomocník :)

    domácí musli je samozřejmě v pohodě a sypaný čaj jsem nikdy neměla :(:D

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem kupovala kokosový olej přítelově mamce k narozeninám, cena je sice vyšší, ale to všestranné využití se mi líbí. Myslím si ho taky někdy nechám nadělit, to bude nejlepší řešení =D

    OdpovědětVymazat
  4. Zkušenost s kokosovým olejem nemám žádnou a právě jsem čekala na takovou recenzi, jakou jsi napsala.
    Na akné je také dobrá mořská sůl, ale pokud ti zabírá kokosový, drž se ho.
    Zaujalo mě působení na roztřepené konečky. Nikdy jsem s tím problémy neměla, až poslední 2 roky. Jen by se mi asi hodilo menší balení, abych to mohla zkusit. přece jen máme každý jiné vlasy :).

    Děkuji za tip a ať slouží stejně účinně dále.

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuju za pochvalu jídelníčku. :) Kokosový olej jsem ještě nezkoušela ,ale palmový. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Přesně tenhle jsem si v DM taky koupila a ze začátku jsem z něj byla úplně hotová, patlala jsem si to snad na každou část těla (:-D), vmasírovala do vlasů.. Žádné účinky jsem nezpozorovala, akorát jsem "krásně" voněla. Po čase mě ta vůně začala neskutečně vadit a už ho prakticky na ni nevyužívám, akorát asi před 14ti dny jsem s ním příteli masírovala nohy :D

    OdpovědětVymazat
  7. Páni :O docela mě to hodně zaujalo, hlavně do té kuchyně. čistit si s tím zuby a na vlasy a potom do kuchyně? to je hodně zajímavé. Ale na ty zuby mě to docela zaujalo, takže to dej určitě vědět, jak to dopadlo, jestli to opravdu funguje. Možná vím, za co utratím svoje penízky. :)) hodně skvěle jsi to napsala. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tento olej mám ale ne z dm,ale z lékarny a jsem snim naprosto spokojená a oje plet je dokonalá :)

    OdpovědětVymazat
  9. Kokosový olej je fakt úžasná věc. Já teda používám značku Saloos. Doma mám jeden obyčejný a jeden s čokoládou a nemůžu si je vynachválit.

    OdpovědětVymazat
  10. Škoda té vysoké ceny, jinak bych si to určitě pořídila:)

    www.una-vez-mas-la-anorexia.blog.cz
    www.fitzdravyzivot.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Tak jelikož mě poslední dobou trápí pleť, tak se určitě kouknu :) Děkuju moc za tip :))

    OdpovědětVymazat
  12. Máš skvělý blog! Jsem nová pravidelná čtenářka:)
    Jinak kokosový olej miluju. Já ho požívám na vlasy, masáže a s přítelem na něm děláme palačinky:D a je to výborný!
    Ráda bych tě jinak pozvala na svůj nový blog, který je hlavně o cvičení a zdravé stravě :))

    OdpovědětVymazat
  13. kokosový olej som ešte neskúšala ale chcem lebo je omnoho zdravší než ten obyčajný.


    PLS FOLLOW ME:
    http://luxurylip.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  14. Já jsem chtěla kokosový olej zkusit už snad po 2 roky a stáááále ho ani jednou nekoupila, protože mě odradí vždy vysoká cena :( Přece jen si nemohu moc dovolit často takové "výstřelky":)) ale jednou ho určitě zkusím-musím, obzvlášt po tvé recenzi=)
    A máš moc krásný blog, hnedka zakládám k oblíbeným a ráda si ho celý projdu, je to spousta super inspirace!!;)
    Měj krásný den, Lucka

    changelucylife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat