neděle 31. srpna 2014

Liebster Award TAG

Tak už i já se přidávám se svým prvním tagem :D Nebude to nic pravděpodobného, ale řekla jsem si, proč nevyužít jeden tag k tomu, abyste mě lépe poznali .. :) Takže děkuji Veru z www.veru-life.blogspot.cz za nominaci a nominuju každého, kdo jen bude chtít :)

Pravidla:
1) Poděkuj blogerovi, který tě nominoval.
2) Napiš 11 faktů o sobě.
3) Odpověz na 11 otázek, které jsi dostala.
4) Nominuj další blogery, kteří odpoví na tvé otázky.

1) Jsem šíleně upovídaná a mluvím strašně rychle!
2) Občas často jsem si sama sebou hodně nejistá, zejména ve vztazích, což občas způsobuje žárlivost -.-
3) Jsem hrozný prokrastinátor - všechno nechávám na úplně poslední chvíli, nebo to třeba neudělám vůbec. ... o to těžší pro mě bylo udělat ze cvičení každodenní zvyk.
4) Jsem závislá na společnosti. Potřebuju kolem sebe neustále spoustu lidí, sama jsem zoufalááá!
5) Ke cvičení a hubnutí mě nejvíce motivovala a "dokopala" věta mýho bejvalýho "taky jsi nějak přibrala, ne?"
6) Hrozně ráda čtu a nejraději ze všeho mám Shakespeara
7) Nesnáším lži a přetvářku.
8) Vždycky jsem si mnohem víc rozuměla s klukama, holky mě za to od mala nesnášely :D 
9) Strašně se bojím tmy a pavouků. Mám z toho panickou hrůzu.
10) Bývala jsem opravdu cholerická, vybuchovala a naštvávala se kvůli všemu. Teď už to je díky J. o moc lepší, ale kdy vybuchnu, vždycky si to potom strašně vyčítám
11) Miluju second-handy, člověk občas ani netuší, co se tam skrývá za skvosty!

1) Místo, kam by ses chtěla podívat?
Mým snem je už několik let Brazílie, především kvůli capoeiře, kterou dělám.

2) Líbí se ti tetování? 
Ano♥ Miluju tetování a sama mám na letošní zimu nějaké v plánu :)

3) Ovoce nebo zelenina?
Asi ovoce, po jahodách, broskvích, hroznovém vínu a borůvkách bych se mohla utlouct!

4) Chtěla bys svatbu? 
Když mě někdo o ruku požádá, proč ne, ale konec konců nepotřebuju papír na to, že někoho miluju :)

5) Máš domácího mazlíčka?
Ano, mám doma morče a 2 želvy :)

6) Nejoblíbenější jídlo? 
Těstoviny na jakýkoli způsob - miluju italskou kuchyni. 

7) Jaký byl tvůj nejšílenější sen? 
To je celkem těžká otázka, mívám často noční můry, takže na výběr mám toho dost :D Ale pro mě nejšílenější a nejhorší zároveň byl sen, který se mi zdál každou noc téměř rok když mi bylo asi 7 let. Tenkrát auto nabouralo do zábradlí na mostě a sletělo dolů ... mě se potom zdálo, že jdu kolem toho rozvitého zábradlí, nahnu se dolů a padám ... A nikdy nedopadnu.

8) Baleríny nebo boty na podpatku?
Jednoznačně baleríny, jsem spíše pro to pohodlí.

9) Nejdražší kousek v šatníku nebo botníku? 
Asi botasky ADIDAS, nevím přesně za kolik, ale bylo to kolem 1500,-

10) Nějaké nesplněné přání? 
Momentálně asi udělat maturitu.

11) Které blogy máš nejraději?
Asi nebudu nic psát jmenovitě, protože bychom to byli do zítra :D Ale obecně blogy, na kterých najdu zajímavé články, články s pointou a blogy, které mě svým obsahem zaujmou, ať už jsou o čemkoli :) 

A 11 otázek pro vás:

1) Co vás přivedlo k blogování?
2) Jaký máte názor na fitness a zdravý životní styl?
3) Vaše nejoblíbenější snídaně?
4) Cola nebo voda? 
5) Váš nejoblíbenější kousek z šatníku? 
6) Váš životní cíl?
7) Co si myslíte o anorexii? 
8) Jaká vlastnost je pro vás nejdůležitější?
9) Jakými jazyky umíte mluvit? 
10) Píšete si deník? 
11) Jaký máte názor na můj blog? 

Asi jste si všimli, že otázky trochu souvidí s tématem mého blogu :) Pokud se rozhodnete tag udělat, klidně vložte do komentářů odkaz na článek s ním, ráda si ho přečtu!

S pozdravem,
Adelaine





6 komentářů:

  1. Second handy jsou parádní, nedám na ně dopustit :))
    Maturita dopadne dobře ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak s klukama si rozumím taky víc, super tag. :-)
    lucysshortblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. 2, 3, 4 , 7 a 9. fakty, máme společnéé! :) a s tím secon-handy souhlasím, je to pravda, u nás v secon-handu jsou i boží šperky, fakt boží :33 taky miluji ovoce, mooooc. jéé, taky máš morčátko? já taky :D máme toho hodně společného, taky radši nosím balerýnky a potom udělat maturitu, to chci taky. Držím ti palečky! určitě jí zvládneš levou zadní ! :))

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné odpovědi i fakta :)
    7 a 11 .. to jsem já ;)

    Držím palce s maturitou :)

    OdpovědětVymazat
  5. To jsem ráda, že jsi tag udělala, moc pěkně jsem si početla :). Sekáče mám taky ráda a těstoviny miluju, taky mám ráda italskou kuchyni
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Super! A bude čas udělám ho.
    Http://terilol.blog.cz/

    OdpovědětVymazat