čtvrtek 28. srpna 2014

Banánové lívance

Ahoj!

Vím, že jsem recept slíbila už včera, ale měla jsem tolik učení, že jsem vážně absolutně nic nestíhala :/ Dnes už mě toho ale čeká podstatně méně, takže se pokusím vám to vynahradit! Slíbený recept je na zdravé banánové lívanečky, skvělá alternativa pro ty, kteří na lívancích ujíždí, ale nechtějí příliš hřešit :)



Budeme potřebovat:

1 vejce
1 banán

Ano, opravdu to je vše, co potřebujete k ukuchtění těchto výborných lívanců. Banán je lepší použít co nejzralejší, nejen že bude sladší, ale bude se vám i lépe zpracovávat těsto. Banán oloupene, nakrájíme na kolečka a dáme do mísy, přidáme jedno vejce.


Nyní můžeme použít buď ruční mixér (jednodušší, rychlejší) nebo vzít vidličku a obě suroviny zapracovat do sebe. Banán musíme co nejvíce rozmačkat (proto je lepší zralý banán) a vytvořit konzistenci co nejpodobnější těstu. Pokud nějaké hrudky zůstanou, nevadí, protože na rozdíl od hrudek mouky, tyhle budou dobré!


Necháme rozehřát pánev a kápneme trochu oleje (nemusí být), já použila olej kokosový. Sběračkou na pánev nalijeme směs a necháme do zlatova opéct z jedné i z druhé strany. 



 Hotové lívance můžeme podávat s čím nás jen napadne - s marmeládou, ušlehaným tvarohem, medem, různými sirupy, ovocem ... Já včera zvolila variantu s citrónovým balsamico sirupem a švestkami. A jaké jsou vaše oblíbené?

S pozdravem,
Adelaine

16 komentářů:

  1. mňaaaam, to vypadá skvěle, díky za typ :33333
    Já mám ráda s borůvkama lívance a čokoládou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. s borůvkama taky musí být úžasné!! :))

      Vymazat
  2. mimochodem, nechtěla by jsi spřátelit? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jasně, moc ráda:) jdu si tě přidat :))

      Vymazat
  3. Tyhle lívance miluju! :) Já teda dělám těsto ze dvou vajec a jednoho banánu, ale je to výborný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsou opravdu parádní! :)) taky dělám normálně ze 2, ale měla jsem jedno poslední a zjistila, že v tom není vůbec rozdíl a alespoň ušetřím vejce:D

      Vymazat
  4. Miluju je, dávám do nich ještě rozemleté vločky a občas tvaroh <33

    OdpovědětVymazat
  5. Tak nepoužívat vůbec asi nezvládnu, ale pokud to půjde, tak si to ohřeju v kastrůlku :)
    Vypadá to skvěle, ale nevím proč- mě tyhle moc nejedou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky se snažím co nejvíce ohřívat na sporáku nebo v troubě :)) a každý má holt jiné chutě :D :))

      Vymazat
  6. Tedy to vypadá moc lahodně. :) To si někdy určitě ráda vyzkouším a dám. :)

    www.una-vez-mas-la-anorexia.blog.cz
    www.fitzdravyzivot.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Jé to vypadá dobře. Jen škoda, že bráška všechny baány hned sní (třeba 5 za den :D).
    Přesně tak! Žiju na jihu Moravy kousek od města Pohořelice :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. musíš si někdy nějaký urvat :D :) na moravě je krásně! :))

      Vymazat
  8. Jééé ty jsem zkoušela a dopadlo to... ne tak pěkně jako u tebe :-) šikula seš ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky mi to na poprvé nedopadlo na výbornou :D :))

      Vymazat
  9. Přesně tady ten recept jsem zkoušela a moc mi to chutnalo :) Taková jednoduchá rychlá snídaně
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat