neděle 31. srpna 2014

31.8. 2014 aneb Graduation is coming

Dnešek patřil k těm lepším dnům. Kromě toho, že jsem zjistila, že když člověk vstává brzo, dny jsou celkem dlouhé, jsem se taky nějakou tu chvilku učila, četla, cvičila .. Abych pravdu řekla, vážně jsem se musela k tomu učení přemlouvat a moc dlouho jsem u toho nevydržela :/ Koukla jsem na anglickou gramatiku, zítra si ještě zopakuju náležitosti dopisu a další užitečné informace k psaní slohu a v úterý budu doufat!

Jinak jsem konečně dočetla poslední knížku k maturitě z češtiny a alespoň s tím mám na chvilku pokoj. Dala jsem si dneska pořádně do těla, protože jsem konečně zahodila berle a hodlala využít znovu nabyté pohyblivosti mé kyčle!

snídaně: opečená celozrnná bageta, lučina
svačina: nic
oběd: malá porce těstovin s uzeným masem
svačina: 2 kousky strašně strašně strašně kalorické švestkové buchty
večeře: malinkatý plátek hovězího masa, celozrnná bageta, tzatziky


workout: 8 Minute Abs, Drive By Inner Thighs Challenge, Want U Back Arms Challeng, The 100 Workout, 50 squats, 25sec. plank (challenge - day 1)

11 komentářů:

  1. Jéé ta výzva vypadá dobře, aspoň mě donutí stáhnout si do mobilu konečně stopky! Jdu do ní! A líbí se mi, že když máš prostě chuť na buchtu, tak si ji dáš. Taky to tak dělám, ale samozřejmě v úplně jiné míře, než dřív =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky tak :) já jsem docela na to sladký a buchty miluju, tak proč si jednou za čas nedat, 5 kilo z toho rozhodně nepřiberu :D ale dřív jsem plácala 5 přes 9, snědla jsem na co jsem přišla ... -.- :D

      Vymazat
  2. tak to jsi první člověk,kterého slyším říkat,že státní maturita je jednoduchá :) moc držím palce;)

    www.una-vez-mas-la-anorexia.blog.cz
    www.fitzdravyzivot.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to se ti nedivím,že se ti nechtělo učti v tom počasí co je venku.
    Ale za jídelníček a pohyb moc chválím.

    www.una-vez-mas-la-anorexia.blog.cz
    www.fitzdravyzivot.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nakonec jsem se k tomu nějak dokopala, ale velká část mě ještě dnes čeká :/ a děkuji :)

      Vymazat
    2. není zač :)

      tak to je dobře,tak ať se ti s učením daří:)

      Vymazat
  4. To učení zní děsivě :/ Už aby jsi to měla za sebou :))
    Pěkný jídelníček a cvičení (mám co závidět :D).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. snad to nějak zvládnu :) tak znáš to, když se člověk nechce učit dělá radši cokoli jinýho :D

      Vymazat
  5. Jo tak to si dobráá! Já bych měla taky začít číst k maturitě .. teď jdu do třeťáku a mám jenom Máj :/ :D asi hned zítra si zajdu do knihovny :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele já těch 20 knížek přečetla asi během 2 měsíců :D

      Vymazat
  6. Díky bohu, že já už mám tu maturitu za sebou :D
    Na podobný výzvy moc nejsem, ale tahle "prknová" vypadá zajímavě, tak se možná taky hecnu :D
    Jsem tvůj nový follower a budu moc ráda, když se přijdeš mrknout na můj nově založený blog a pomůžeš mi to tam trošku rozproudit :D ;)

    OdpovědětVymazat