neděle 31. srpna 2014

30.8. 2014 aneb Sleeping Beauty

Dobré ranko přeju!

Teda dobré jak pro koho - vzbudit se v půl 6 zimou a už neusnout přece jenom není nic příjemného -.- A ještě si hodinu na to vyslechnout od vašich "skvělých" rodičů spršku nadávek ...Prostě ráno k nezaplacení :3 Nejdřív bych se chtěla omluvit, že teď nejsem úplně aktivní, ale pozítří a popozítří mě čekají písemné maturity, tak se snažím alespoň trošku připravit ...

 A teď už k samotnému včerejšku ... S J. jsme šli spát klasicky asi v 5 hodin ráno, vstali v 10, dali si snídani, koukli na G-force a ... já zase usnula. Člověk by řekl, že ho jeho drahá polovička třeba vzbudí, že ho přeci nenechá spát celý den ... Když jsem se probudila čekalo mě docela překvapení - bylo něco před 7 hodinou večerní :D

Asi vám došlo, že jsem jídlu moc nedala, když jsem prospala celý den :D Krom snídaně jsem si u J. dala ještě večeři, koukli jsme na Simpsonovi, on vyrazil do hospody a ja domů. Nevěřila jsem, že se ještě zvládnu dokopat k nějakému workoutu, ale alespoň 8 minute abs workout od Casey Ho jsem zvládla!

Jinak v pátek se mi konečně povedlo uzavřít si klasifikaci za 2. pololetí čtvrťáku a jedinou překážkou mezi mnou a Prahou je maturita. Upřímně, čím víc se to blíží, tím víc se mi tam nechce. Konečně mám skvělý fungující vztah a já si odjedu? Nevím, jaký to bude, nikdy jsem to nezažila, ale fakt se toho bojím ... 

snídaně: müsli s mlékem
svačina: nic
oběd: nic
svačina: nic
večeře: těstovinový salát

workout: 8 minute abs (Blogilates)



7 komentářů:

  1. Openkard si můžeš zařídit i přes internet :) Doufám, že se někdy potkáme. jedeš na seznamovák? :)
    Maturu určitě zvládneš :) držím palce :) občas není špatné se prospat :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to ti držím palce,aby jsi to dala ze své zkušenosti vím,že to není zrovna dvakrát lehké a z čeho píšeš?čeština a jazyk či matika?

    www.una-vez-mas-la-anorexia.blog.cz
    www.fitzdravyzivot.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, tak to je škoda. Určitě si dojdem na obídek :) těším se :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ses aspoň parádně vyspala :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ty ses musela teda náramně vyspat! :D Závidím. :-)

    Jinak, držím pěsti ať se maturita zadaří! :-)

    Do Prahy se těš! :-) Kam jdeš na vejšku? :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Držím palce u matury ;) Já ve dne jen tak neusnu a když už tak max. na dvě hoďky :D

    OdpovědětVymazat
  7. Hodně štěstí s maturitou :) A potom se vše tak nějak vyjasní, s Přítelem to ve vztahu zvládnete a začne novou (dobrou) kapitolu života v Praze. A doufám, že vám vyjde na Pálavě počasí, až se tam vydáte :)

    OdpovědětVymazat