úterý 26. srpna 2014

25.8. 2014 aneb Prague

Dobré poledne! 

No, musím říct, že včerejšek byl každopádně velice zajímavý. Ráno jsem vstala a jela do Prahy, sešla jsem se s kamarádkou, daly jsme super oběd v restauraci Einstein a vyrazily do Costa Coffee. Potom jsme se sebraly a začalo naše obíhání prohlídek bytů. Suchdol - Budějovická - Suchdol ...aneb den strávený v MHD -.- Ale vážně, miluju Prahu!

Po těchto 3 prohlídkách jsme si řekly, že je čas si někam sednout a jely jsme za kamarádama .. Měla jsem ještě chvilku čas, autobus mi jel až v 9 ... A vážně jsem měla v plánu s ním jet! To by se nám to ale nesmělo maličko zvrtnout a nesměli bychom jet nonstop .. Jinak řečeno v 5 ráno jsem se sebrala a vyrazila vesele s úsměvem směr Černý most!



snídaně: jablko
svačina: celozrnná bageta s lučinou
oběd: těstoviny s olivovým olejem, sušenými rajčaty a parmezánem 
svačina: green tea, lemon & mint cooler
večeře: nic 


workout: asi jste pochopili, že workout jsem včera opravdu nestihla, ale pěknýchpár kiláčků jsme našlapaly a nožky dneska bolej, ne že ne :))

13 komentářů:

  1. To vypadá, jako libovej den...
    A neplánovaný akce jsou nejlepší, ne že ne! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. akorát když potom musíš bejt v 8:30 ve škole a psát 5 testů z angličtiny úplně se to nehodí, nooo ... .DD

      Vymazat
  2. Jééé :3 Tak to mě potěšilo, že se ty šaty líbějí i někomu jinému. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsou vážně parádní, koukala jsem na ně v prvním dílu myslím :D :))

      Vymazat
  3. Ano, kupování dárků chlapům je opravdu těžké. Obzvlášť, když to je chlap "cizí" a ne tvůj, takže to ještě bude docela oříšek.
    Neplánované akce s kamarádama jsou fajn. Vypadá to, že sis den pořádně užila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně, ale někdy i pro toho vlastního je to oříšek :(

      Vymazat
  4. To jsem ráda :) zapečené těstoviny jsou vážně super- ani jsem nečekala, že mi tak budou chutnat :) A s váhou nebudu spokojená nikdy :D
    Skvělý den jsi měla :)) a jídelníček super- ještě by to ale chhtělo véču :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. o té véče vím, akorát kluci měli v ledničce jenom zmrzlinu a zmrzlinu -.- :D

      Vymazat
  5. no ted to slysim celkem casto a vubec ale vubec mi neprijde :D ale tak těšíí mě to:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Praha je skvělá:) Škoda že bydlim tak daleko:( oběd musel být určité dobrý. A green tea aww uzasne:)

    OdpovědětVymazat
  7. To chození po Praze je někdy dosti namáhavé:)
    Taky když se někam vrhnu,tak většinou jsem tam i delší dobu než bych chtěla:)
    Moc pěkný jídelníček máš na to, že jsi byla mimo domov:)

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  9. Sorry, zmatek na blogu... Jinak jsem zase na chvili zpět :). Taky me láká Praha, alespoň na přechodnou dobu, mám rada neustaly pohyb velkomestqa. Chystas se tam na školu?

    OdpovědětVymazat