neděle 24. srpna 2014

24.8. 2014 aneb Let me sleep ...

Ahoj všem!

To zase příště půjdu se svýma kamarádama na párty. Ne, já vlastně původně ani nešla na párty. Šla jsem na chvíli na narozeniny svého kamaráda. Na chvíli. Na džus. Tak jak je možný, že jsem přišla domů k J. v 6 hodin ráno? Po pár drincích a několika panácích tequily?

little party never killed nobody

Ráno bylo celkem krušné. No, ráno ... docela jsem koukala, když jsem se probudila a byla 1 odpoledne. Ale co, spánek je důležitý. A strašně jsem dneska prasila. Fakt moc. Jako by nestačilo, co všechno jsem vypila v noci. No, co se dá dělat, prostě trošku cheaty day no. 

Když jsem se kolem 4 hodiny odpolední konečně dostala domů, vzala jsem si svačinu a hned zapadla k učení a seděla u něj do večera. Debilní maturita. K mému velkému překvapení jsem se dokonce i dokopala k nějakému tomu malému workoutu. Což byla celkem challenge vzhledem k tomu, že má asi ještě trojku na žíle.

snídaně: tequila nic
svačina: nic
oběd: 3 malé bramboráky 
svačina: hroznové víno
večeře: tzatziky s krajíčkem celozrnného chleba
druhá večeře: 2 lžíce zmrzliny


workout: 8 minute abs (Blogilates)

A jak jste si sobotní večer užili vy? 

S pozdravem,
Adelaine

24 komentářů:

  1. tak to já jsem si užila sobotní večer úplně v klidu s kamarádkou a filmem :)) Co se týče podobných batohů, které jsem měla v outfitu, tak já mám ten svůj z Housu :) Pak mám ještě jeden od Converse a kamarádka má z Croppu ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za tip, určitě po něm mrknu :))

      Vymazat
  2. kľudne si ho nechaj prepichnuť keď sa ti to páči :3 môžem ťa 100 % ubezpečiť že to ani necítiť ! :):D ( http://societysucks.blog.cz/ )

    OdpovědětVymazat
  3. Taky nemůžu pochopit, jak se ze zcela nevinného posezení s přáteli u jedné kofoly může zvrtnout akce, ze které se vracím ne zcela při smyslech a nad ránem - ale tak slušný holky chodí domů za světla, ne? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já raději chodím domů až druhý den odpoledne, takže mamka aspoň nenadává, protože spím u přítele a neví, v kolik jdu spát :D ale máš naprostou pravdu :D

      Vymazat
  4. Tak my byli v pátek na Mácháči a jsem vyřízená ještě dneska. Asi proto, že byla taková zima, že si musela furt tancovat, aby si nezmrzla. :D Až jsem si kolikrát připadala jako Bender z Futuramy, jak v jednom díle musel pořád pařit, aby nevybuchnul. :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ten díl jsem viděla :DD no, já včera teda nemrzla, ale stejně jsem pořád tančila :D

      Vymazat
  5. v šest ráno domů? tak to se mi ještě nikdy nepovedlo :D:D ale aspoň sis to pořádně užila a cheat day jednou za čas neuškodí, kor s tím tvým jídelníčkem ne ;)
    já nedávám jógu ani jednoduchou bohužel :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. u mě to zas taková novinka není no, takhle pozdě chodit domů ... :D

      Vymazat
  6. Tohle moc dobře znám :D akorát že mamka o tom nikdy neví protože spím radši u přítele:DD hlavně že sis to užila)

    OdpovědětVymazat
  7. Po takovém večeru to je pochopitelně,že ten den nebude moc o pravidelnosti. :)
    Snad dnešek budeš mít lepší:)

    OdpovědětVymazat
  8. Jéje, to musel být večírek :D Obdivuju, že ses donutila si ještě zacvičit :) Mně pohyb po alkoholu pomáhá, ale člověk se nemůže donutit :/ :D

    OdpovědětVymazat
  9. prosimtě, bych ti ukázala můj prasicí jídelníček :DD
    ale hlavně že sis tu party užila :P :D

    OdpovědětVymazat
  10. Vidím, že jsi jen u džusíků nezůstala :D .)))) Jsi moc fajn, a článek super. Máš parádní blog s dobrou tématikou, ráda tě budu sledovat.:)
    Na mém blogu probíhá soutěž o bělící pásky na zuby od CREST, přijď se podívat a zasoutěžit!♥ Budu moc ráda, když se přidáš :) Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě mrknu :) a moc děkuji za pochvalu! :)

      Vymazat
  11. Na menší stupně to dáváme, aby se to pořádně propeklo a stejně. Ono to asi bude i troubou. Máme starou, ale bude se brzy kupovat nová, tak to snad bude lepší :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak snad se to s novou troubou doladí :))

      Vymazat
  12. Nikdy neříkej jen narozeniny. Vždycky to dopadne jinak :D.
    Ty činky mám na břichu nebo v úrovni boků. Musím je ale držet, nedrží tam :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ale tak neplánovaný párty jsou vždycky ty nejlepší! :D :)) a děkuju za info ;)

      Vymazat
  13. Už jsem si tě přepsala :) Já se byla v sobotu na oslavě takže jídelníček hrozný. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju :) a tak jednou to fakt nevadí :))

      Vymazat
  14. Ahoj tak já si tě teda přepíšu dobře ? Jen mi bude chvilku trvat než si na tyto nové stránky zvyknu :-D vůbec totu neznám tak trochu bloudím , sme zvyklá na klasickej blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. doufám, že se tu brzo zorientuješ! :D :))

      Vymazat