sobota 23. srpna 2014

23.8. 2014 aneb Den plný "le français"

Zdravím!

Dnešek byl ve znamení francouzštiny - zpracovala jsem další 4 maturitní otázky. Ještě jich na mě 5 čeká ... už se mi do toho opravdu, ale opravdu nechce! Kromě toho jsem stihla také přestěhovat blog, uvařit oběd, uklidit a zacvičit si, takže za dnešek jsem spokojená!

Po workoutu jsem si dala dlouhou - opravdu hrozně dlouhou - sprchu, dala jsem si véču a teď se pomalu chystám pryč, protože kamarád dnes slaví 20. narozeniny :) Snad mi vydrží "nonalcoholic" party ze včera a minulého týdne a nebudu pít - nebo alespoň né moc -

snídaně: palačinka s odtučněným tvarohem a švestkami
svačina: nic
oběd: omeleta z 1 bílku, cuketa s rajčetem opečená na kokosovém oleji
svačina: 2 švestky
večeře: zeleninový salát


workout: 8 minute abs (Blogilates), The 100 workout (Blogilates), 50 squats

A jaký byl váš den? 

S pozdravem,
Adelaine


18 komentářů:

  1. Tak si hezky užij oslavu. Tos měla příjemný den, já ho strávila na nákupech, tak jsem totálně mrtvá a necvičila jsem už pár dní, kvůli rodinným událostem. Musím to pak dohnat.
    Jinak děkuji za zprávu ohledně stěhování, začala jsem tě sledovat přes blogger =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cvičení zase doženeš :)) a chápu, nákupy vysilují :/

      Vymazat
  2. taky zpracováváš maturitka o prázdninách? wahů, už nejsem jediná, všichni mi psali, že jsem šílenec :D
    máš můj obdiv, že se učíš francouzsky, já jsem to po pár měsících vzdala, absolutně mi to nešlo :/
    skvělý jídelníček, cuketa na kokosovém oleji zní dobře, to jsi jí na něm prostě jen opekla nebo jsi to upravovala ještě nějak jinak?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenže já za týden maturuju víš :D nedělala jsem v květnu :) 2. a 3. září mám písemný a 11. září všechny ústní :) :D já se učím francouzsky od 8. třídy a tak do druháku jsem s ní dost bojovala, nakonec jsem se do ní ale zamilovala a za jeden rok jsem všechno dohnala :) no, a teď z ní budu maturovat :D

      jinak tu cuketu jsem jenom hodila na pánev, osolila, opepřila, přidala rajčata a opekla :)

      Vymazat
  3. Máš to hezké :) Tobě ale takhle málo stačí? :O Francouzštinu bych se taky ráda učila, asi na ni začnu od září chodit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. opravdu stačí, nevydržela bych hladovět, nejsem ten typ :D takže když mám pak nějaký den větší hlad, najím se víc :) tohle moc neřeším :) :D a francouzštinu můžu jenom doporučit, je to super jazyk!

      Vymazat
  4. A té ovesné kaši dej určitě ještě šanci ;) Já si ji nemůžu vynachválit a den bez kaše není užitý den :D Prostě láska <3

    OdpovědětVymazat
  5. Nejhorší když si pozvaná někam kde se pije a ty nemůžeš odolat a dát si aspon jeden drink, ale pak se modlit, aby to zůstalo jen u jednoho:D)
    ale měla jsi moc hezký den:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já bych i bývala odolala, kdybych neměla takový "super" kamarády co mi objednávají i když řeknu že nepiju -.- :D

      Vymazat
  6. Tak to jsi toho dneska dělala tedy dost:) A koukám,že tomu odpovídá i jídelák:)

    OdpovědětVymazat
  7. Pekne pekne:)...taky jsem jednou uvazovala o blogspotu ale ja skoro nebloguju takze mi obycnej blog.cz staci...ale uznavam ze blogspot je daleko propracovanejsi:)....kazdopadne dnesek si mela fakt dost paradni...a to ze si dokazes o prazkach vypracovavat mat.otazky to je faktis mazec:)...jinak toho jidla se mi zda fakt malinko...ale ja sama si jim podle sebe a kdejaka nutricni by ze mne silela,takze jestli ti to vyhovuje tak jako bych nic nerekla:)...doufam ze bude oslava dobra:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nic jiného mi nezbývá, protože za týden maturuju :( :D a jak jsem už psala výše, vážně jím kolik potřebuju, ani mi to nepřijde nějak málo, protože jsem občas i schopná se z toho přejíst :D

      Vymazat
  8. doufám, že sis užila tu oslavu ;)
    a ten blogspot se mi líbí hodně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jop, oslavu jsem si každopádně užila! :D

      Vymazat
  9. Jak říkám, blogspot je mnohem lepší :) I když se s ním teprve učím, než něco najdu, trvá mi to hodinu :D

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj :) tyjo máš drobný jídelníček, ale nebudu ti ho komentovat. Sama jsem to nesnášela a myslela jsem si své! Jinak tu zmrzku jak si se ptala na blogu - dáš nakrájený banán a borůvky do mrazáku na pár hodin a poté jenom rozmixuješ. :)

    OdpovědětVymazat